Trenings innlegg

28.02.2013 - 14:39 - kommentarer (5)

Nå har jeg bare ut Mars igjen på aktivsenteret fordi jeg fant ut at pengene ikke var verdt det. Det er mye enklere for meg og trene hjemme det er ikke kleint, trenger ikke om å bli kjørt frem og til bake osv.. Jeg kan gi dere noen tips som dere kan bruke viss dere er interesserte i å trene hjemme, gratis. Eneste jeg kommer til å savne med treningssenteret er 3D-møllene fordi jeg ikke klarer å løpe ute i frisk luft uten å bli syk.

Jeg bruker å stå 15-30min med rokkering som skal gi meg smalere midje. Og siden jeg er veldig opptatt av å få en bra rumpe har jeg en Youtube-video som funker utmerkede til å få den perfekte rumpen. Du kan også bare ta 10-20 knebøy mens du venter på at rettetangen din skal bli varm, det hjelper til med treningen. Det jeg har funnet ut er at du får ett mye bedre og raskere resultat om du får i gang blodsirkulasjonen i rumpen, lårene, hendene osv.. før du begynner og trene. Det er bare å slå litt på den kroppsdelen du skal trene så får du i gang blodsirkulasjonen og resultatet vil vises mye raskere.

Her er to inspirasjons videoer som du kan bruke hjemme.


Du finner flere videoer på Youtube som er helt greie og trene til. Dette er gode treningsøkter som bare tar litt over 20 min av dagen din, det er virkelig verdt det. Viss dere vil kan jeg legge ut treningsprogrammet som jeg brukte på treningssenteret, det er laget av Lea.  

5 KOMMENTARER

02.03.2013 kl.17:22

Du fe ikkje i gang blodsirkulasjon, du aktivera nervesystem ved å slå på musklane, og med det gjer du at musklane sin sammentrekningsrefleks forbedrast :)
lisabethrise

04.03.2013 kl.10:53

Anonym: ååh, nå har jeg lært noe nytt, takk :)
lovelove99

10.03.2013 kl.19:57

fint design

12.04.2013 kl.11:33

Kor monge knebøy må ej gjer visst ej he GHD rettetong??
lisabethrise

07.05.2013 kl.08:47

Anonym: so monge du rekke!


Lisa-Beth Rise

Mitt navn er Lisa-Beth Rise,
og går første året på media og komminikasjon på Akademiet i Ålesund. Håper du vil følge bloggen min videre.
-Legg meg gjerne til som venn,
så blir det enklere for meg og se på din blogg og for deg og følge med på min.

KATEGORIER
ARKIV
hits